Kako napisati dobre smjernice za projekt dizajna?

Dobar "design brief" odnosno dobre smjernice za projekt dizajna su ključ da bi projekt bio uspješan. Ove informacije će biti od velike pomoći da bi ostvarili željeni cilj jer će nam dati smjernice pomoću kojih ćemo kreirati željeni dizajn. Odgovorite na sljedeća pitanja i 90% smjernica je tu. Ostalih 10% ćemo riješiti u hodu. Probajte odgovarati što detaljnije:

Čime se vaša tvrtka/organizacija bavi?

Cilj je doznati što više o poslu, čime se točno bavite?
Nešto o povijesti tvrtke?

Koji su ciljevi?

Koji je cilj novoga dizajna?
Što pokušavamo izraziti novim dizajnom i zašto?
Po čemu se razlikujete od konkurencije?
Želite redizajn ili potpuno novi dizajn?
(poželjno je da nam pošaljete vaš stari promotivni materijal)

Imate dobar primjer dizajna?

Bilo bi izvrsno kada bi nam poslali par primjera dizajna koji vam
se sviđaju, kao i primjere onoga što vam se ne sviđa.

Klijenti?

Dob, spol, primanja, zanimanje, stil života ciljane klijentele?

Što nam više podataka date o vašem ukusu to ćemo prije doći do željenog dizajna.

Kako započeti?

Kontaktirajte nas putem online formulara i u najkraćem mogućem roku ćemo vam odgovoriti i izraditi neobvezujuću ponudu.

Vrlo važan dio procesa dizajniranja je kako napisati dobar opis onoga što želimo. Zato smo se potrudili napisati kratke upute kako bi lakše došli do željenog cilja - pročitajte..

Zašto odabrati baš nas?

Cilj nam je da budete zadovoljni!
Kvalitetan grafički dizajn šalje jasnu poruku, budi prave emocije i tjera ljude na akciju.

Nudimo:

  • bogato iskustvo i konkurentne cijene
  • unikatan grafički dizajn
  • završetak posla u kratkom roku
  • proizvod koji je spreman za uporabu
  • ulažemo u znanje i držimo korak sa najnovijim trendovima

Vizualizacija!

Zašto ljudi pamte ono što vide puno lakše nego ono što čuju? Nedavni članak na temu opisuje neograničen kapacitet dugoročne memorije da pohranjuje koncepte te upućuje na istraživanja koja ukazuju na to da: "Slike imaju izravni put do dugoročne memorije. Svaka slika pohranjuje svoje informacije kao koherentan 'komad' ili koncept. " Iz toga slijedi da što više vizualnog sadržaja u prezentaciji to će informacije ostati duže u sjećanju.